عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در استان حمایت می کنیم

سرپرست مرکز ملی فرش ایران:

از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در استان حمایت می کنیم

 سرپرست مرکز ملی فرش ایران از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در استان استقبال نموده و افزود: مرکز ملی فرش، هم حمایت و کمک های خود را به میزانی که اعتبارات استانی لحاظ شود، برای برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان در نظر می گیرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، دکتر کارگر در دیدار با معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص بیمه قالیبافان گفت: معرفی قالیبافان جدید به سازمان بیمه تامین اجتماعی توسط مرکز و همچنین مقام عالی وزارت در حال پیگیری است.

 وی تأکید کرد: سازمانهای صنعت، معدن و تجارت هم ضمن بازدیدهای مشترک با نمایندگان بیمه و راستی آزمایی، موضوع معرفی قالیبافان واقعی جدید به سازمان تامین اجتماعی برای بهره مند شدن از مزایای بیمه قالیبافی را از طریق استانداری پیگیری نمایند.

 مهندس حسن زاده معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در این جلسه گزارشی کامل از اقدامات و عملکرد حوزه فرش سازمان ارائه و از پیگیریهای مرکز ملی فرش در ثبت جهانی فرش ترکمن گلستان در سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) و همچنین ارتقاء ساختار حوزه فرش به اداره فرش تقدیر نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1240
  • کد خبر : 8646