عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر زن سرپرست خانوار نمونه ملی استان تجلیل شد

طی نشستی با حضور مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

مدیر زن سرپرست خانوار نمونه ملی استان تجلیل شد

 طی نشستی با حضور مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که در آن کارکنان خانم آموزش فنی و حرفه ای استان حضور داشتند، مدیر زن سرپرست خانوار که در دوازهمین جشنواره ملی امتنان از زنان کارگر و سرپرست خانوار مفتخر به کسب عنوان برتر گردید تجلیل شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن بیان بخشی از عملکرد اداره کل در حوزه زنان و خانواده استان گفت: اجرای برنامه های متعدد تلویزیونی با حضور آموزشگاههای آزاد و با هدف آموزش مهارتهای مختلف در حوزه مشاغل خانگی به بانوان ، توانمند سازی بیش از یکصد نفر از بانوان قازانقایه مراوه تپه ، برگزاری جشنواره های مختلف همراه با کارگاههای آموزشی کپسولی برای عموم مردم در شهرستان های مختلف ، حضور در جشنواره ها و نمایشگاههای مختلف ملی و بین المللی و کسب عناوین برتر ، مشاوره و رهگیری 4990 نفز از بانوان جویای مهارت و مهارت آموخته استان از طرق مراکز و ... از جمله اقدامات این اداره کل بوده است .

 ابوالفضل تیرانداز خاطر نشان کرد : نرخ برخورداری بانوان از آموزشهای مهارتی از 21 درصد در سال 91 به 31 درصددر پایان سال 93 در سطح استان رسیده است .

 مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری نیز ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در راستای توانمند سازی بانوان گفت : عملکرد چند سال اخیر آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان اهمیت آن را نزد مردم دو چندان نموده به طوریکه در نقاط مرزی استان ما نیز فعالیتهای شما کاملاً مشهود است .

 مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از پیچیدگی سلایق مردم سخن گفت و افزود: دولت به سمت سوی آموزش مهارت در کنار تحصیل حرکت می کند چرا که همیشه افرادی موفق بوده اند که در کنار تحصیل به حرفه آموزی نیز روی آورده اند .

 فائزه عبداللهی رشد یافتگی جوامع را منوط به افزایش زنان مهارت آموخته در کنار مردان دانست و خاطر نشان کرد : به خاطر وجود زنان بی سرپرست ، بدسرپرست و ... همیشه نیاز به آموزش فنی و حرفه ای به عنوان نجات بخش آحاد بسیاری از افراد جامعه وجود داشته و این انتظار هر روز بیشتر می شود .

 وی از مجموعه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خواست تا با اعتماد سازی هر چه بیشتر و نیز مطالعه در کنار کار نسبت به تغییر فرهنگ و نگرش مردم به سمت فواید مهارت آموزی اقدام نمایند.

 شایان ذکر است در این مراسم از "کلثوم جزی"، مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد طراحی و دوخت نگار به عنوان مدیر زن سرپرست خانوار منتخب ملی که در دوازدهمین جشنواره امتنان از زنان کارگر و سرپرست خانوار، مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردید، تجلیل شد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .