عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش های صداوسیمای مرکز گلستان قابل تقدیر است

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

تلاش های صداوسیمای مرکز گلستان قابل تقدیر است

 تلاش های صداوسیمای مرکز گلستان قابل تقدیر است

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در دیدار با مديركل صداوسیما مرکز گلستان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی صداوسیمای مرکز گلستان در راستای اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب در بین شهروندان خواستار تشویق و ترغیب مردم در صرفه جویی مصرف آب شد.

در این دیدار مهندس محمد هادی رحمتی گزارش کاملی از وضعیت تامین آب استان، چشم انداز آینده و موانع و راهکارهای برون رفت از بحران کم آبی را ارائه کرد.

وی افزود: به منظور بررسي چگونگي استفاده از ظرفيت هاي رسانه ملي در خصوص استفادۀ بهينه از آب و ارتقاء فرهنگ صرفه جويي در مصرف آب ضمن قدر داني از همكاريهاي صدا و سيماي مركز استان با شركت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به وقوع خشكسالي هاي چند ساله و محدوديت منابع آبي در اين استان بر ضرورت اطلاع رساني در خصوص وضعيت منابع آبي استان و فرهنگ سازي در زمينه مصرف آب تأكيد شد .

در ادامه مديركل صداوسیمای استان گلستان با مهم شمردن بحران کم آبی ، آمادگی سازمان را برای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اثر بخش اعلام کردو برتلاش حوزه های برنامه ساز در بیان هنرمندانه مسائل و مشکلات تاکید کرد.

عبدالحسینی تصريح كرد: پيشنهادهايي را در زمينه چگونگي ساخت برنامه ها و گزارش هايي در زمينه فرهنگ سازي مصرف آب مي بايست توجه ويژه اي به كودكان و نوجوانان داشت و از شركت آب و فاضلاب درخواست كرد مطالب ، برنامه ها و روش هاي صرفه جويي در مصرف آب را جهت اين طيف از مخاطبين ارائه دهند تا در ساخت برنامه هاي كودك نيز از اين مطالب استفاده گردد .

وي با اشاره به برنامه های این مرکز در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب گفت : به دلیل اهمیت این موضوع ، صدا و سیمای مرکز گلستان آمادگی خود را در ساخت و تولید برنامه ها اعلام می نماید.

بر اساس همین گزارش طرفین خواستار برنامه ریزی لازم جهت ساخت برنامه های مشارکتی وامکان بازدیدتهیه کنندگان ،کارگردانان و مجریان شبکه از تاسیسات آب و فاضلاب شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 805
  • کد خبر : 8935