عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترميم دو پل در محورهاي روستايي علي آباد كتول


ترميم دو پل در محورهاي روستايي علي آباد كتول

ترميم دو پل در محورهاي روستايي علي آباد كتول

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان علي آباد كتول از مرمت و بازسازي پل هاي حاجي كلاته و حاجي آباد واقع در محورهاي روستايي اين شهرستان در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "اسماعيل گرزين" در گفت و گويي خبري در اين باره توضيح داد: براي مرمت و بازسازي اين پل ها كه بر اثر سيلاب سال هاي گذشته آسيب ديده بودند، بيش از 2500 ميليون ريال هزينه شده است.

به گفته وي، بازسازي و مرمت پل ها شامل مرمت ديواره هاي برگشتي و راديه بريد مي شود.

گرزين ادامه داد: پل حاجي كلاته با دهانه 20 متر در محور روستايي حاجي كلاته – اميرآباد شهرستان علي آباد كتول واقع شده كه موجبات ارتباط روستاهاي امير آباد– اسلام آباد– معصوم آباد،حكيم آباد با بخش مركزي علي آبادكتول و از طرفي ارتباط با روستاي حاجي كلاته و شهرهاي سنگدوين و مزرعه كتول را برقرار مي سازد.

گرزين متذكر شد: محور ياد شده از راه هاي پر تردد و با حجم بالاي ترافيك روستايي محسوب مي شود.

به گفته وي، پل حاجي آباد نيز با دهانه نزديك به 10 متر در محور روستايي مزرعه – نصركان واقع شده و باعث ارتباط دو بخش مركزي و كمالان و ارتباط 10 روستا با منطقه مركزي علي آبادكتول و ارتباط شهرستاني با حوزه شهرستان گرگان مي شود و از اهميت ويژه برخوردار است.

شهرستان علي آباد كتول در 35 كيلومتري شرق استان گلستان واقع شده و 900 كيلومتر (راه همسنگ) از راه هاي استحفاظي اين استان را تحت پوشش دارد كه 430 كيلومتر آن روستايي است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .