عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درزگيري و چادركشي وسايل نقليه باري در حمل محصولات كشاورزي الزامی است

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تأکید کرد:

درزگيري و چادركشي وسايل نقليه باري در حمل محصولات كشاورزي الزامی است

 مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان با توجه به شروع برداشت محصولات كشاورزي استرانژيك استان از جمله گندم- جو و كلزا، درزگيري و چادركشي وسايل نقليه باري را در حمل و نقل محصولات فوق از مزارع به مراكز تخليه را از رانندگان و كشاورزان خواستار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهدي ميقاني در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي حمل محصولات كشاورزي كه با حضور تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل كالاي استان گلستان برگزار شد، گفت: از كليه رانندگان كاميون و مالكين ادوات كشاورزي تقاضا داريم جهت حفظ سرمايه ملي و جلوگيري از هدر رفت دسترنج كشاورزان زحمتكش ضمن درزگيري و چادركشي ناوگان از ريزش محصولات كشاورزي نظير گندم – جو و كلزا ممانعت كرده و بارگيري برابر ظرفيت مجاز ناوگان را سرلوحه كارخود قرار دهند.

وي افزود: استان گلستان رتبه سوم كشور را در كشت گندم پس از استان هاي خوزستان و فارس به خود اختصاص داده است و بر اساس پيش بيني ها، حدود يك ميليون تن گندم برداشت خواهد شد.

وي همچنين سطح زير كشت دانه روغني كلزا در اراضي زراعي گلستان را قابل توجه دانسته و حمل به موقع اين محصول را نيز ياد آور شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .