عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوع آب از صدا وسیمای مرکز گلستان

مدیر روابط عمومی آبفا گلستان خبر داد:

تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوع آب از صدا وسیمای مرکز گلستان

تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوع آب از صدا وسیمای مرکز گلستان

 مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان از آغاز برنامه تلویزیونی با موضوع" آب را گل نکنیم" و برنامه رادیویی "صدای آب،صدای زندگی" با موضوع مدیریت مصرف آب در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت، محمد قاسم خلیلی نژاد در حاشیه تولید برنامه تلویزیونی " آب را گل نکنیم" در گرگان افزود: این برنامه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان گلستان در قالب 60 برنامه 5 دقیقه ای به مدت 300 دقیقه و 50 برنامه 7 دقیقه ای در ساعات پر مخاطب از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش می شود.

وی اظهار داشت: در این برنامه سعی شده تا با ارائه گزارشهای ترکیبی مردمی و نظرات کارشناسی توسط مدیرعامل شرکت، معاونان و مدیران ستادی و کارشناسان مربوطه راهکارهای مصرف بهینه آب در اختیار شهروندان بویژه مشترکین استان قرار گیرد.

به گفته خلیلی نژاد، ارتقاء سطح فرهنگ عمومی، آموزش همگانی و ارائه آخرین عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان در بخشهای مختلف از جمله اهداف تولید این برنامه هاست.

مدیردفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان بیان داشت پخش اطلاعیه های مربوط به صرفه جویی از طریق برنامه رادیویی گلستان سلام و پیام روز بصورت مستمر انجام می شود..

وی پخش تیزر های مربوط به صرفه جویی در مصرف آب به تعداد 500 بار و زیرنویس به تعداد 400 بار و از شبکه گلستان را از دیگر برنامه های این دفتر بیان کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 898
  • کد خبر : 9250