عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد


رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار،معاون هماهنگی و پشتیبانی و مشاور و مدیر دفتر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، در این مراسم که مدیران صنعت آب وبرق و مدیران کل و معاونین دستگاه های اجرایی استان گلستان نیز حضور داشتند، مهدی شکیبافر به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان معرفی شد و از زحمات علیرضا خواستار مدیرعامل سابق این شرکت قدر دانی بعمل آمد.

مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان در آیین، ماموریت و وظایف شرکت آب و فاضلاب روستایی استان را مهم توصیف کرد و گفت :رسالت و وظیفه مندی شرکت آبفار استان ، تهیه ، تأمین آب شرب و توزیع عادلانه آن در سطح روستاهای استان می باشد و در ادامه از علیرضا خواستار ومجموعه شرکت آبفار گلستان که با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند تشکر و قدردانی نمود .

وی همچنین از مدیریت جدید درخواست کرد: به گونه ای تلاش و برنامه ریزی نمایند تا روستاهای بیشتری در استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار گردند.

در ادامه علیرضا خواستار گزارش مبسوطی از عملکرد خود در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برای حاضرین در ارائه نمودند. ایشان با اشاره به تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اظهار داشتند کسب کلیه افتخارات بدست آمده طی این مدت مرهون زحمات و تلاشهای بی دریغ کلیه کارکنان این شرکت بوده است.

در ادامه این مراسم مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان نیز بر انجام فعالیت های سازمانی مبتنی بر وظایف محوله تاکید نمود.

مهدی شکیبافر در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مدیر عامل قبلی این شرکت اظهار داشت : با توجه به چالش های فرا روی صنعت آب ماموریت شرکت آب و فاضلاب روستایی بسیار سنگین بوده که بر این اساس باید برنامه ریزی و نگاه ما رو به جلو و آینده باشد.

مهدی شکیبافر از مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان بوده که پیش از این سمت معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان را بر عهده داشته است.

گفتنی است علیرضا خواستار به مدت 8 سال عهده دار سمت مدیرعاملی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان بود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .