عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نعمت زاده: طرح فولاد گلستان نیازمند مطالعات بیشتری است


نعمت زاده: طرح فولاد گلستان نیازمند مطالعات بیشتری است

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح فولاد دو میلیون تنی گلستان نیازمند مطالعات بیشتری بود و به همین منظور برای مطالعات بیشتر در دست مشاور است

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، محمد رضا نعمت زاده در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اترک اظهار کرد: قرار است مشاور در خصوص فولاد ظرف دو ماه پاسخ قطعی خود را اعلام کند و قرارداد پیمانکار بسته شود و سپس کلنگ زنی صورت گیرد.

 وی تصریح کرد: این طرح مشارکتی است و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای سرمایه گذاری ۴۹ درصد اعلام آمادگی کرده و در صورت کلنگ زنی ظرف سه سال امیدوار به بهره برداری هستیم.

 نعمت زاده بیان کرد: برای تامین مواد اولیه نیز با قزاقستان شرکت مشارکتی تاسیس می شود و مواد اولیه اصلی از جمله سنگ آهن از این کشور تامین می شود.

 وی اضافه کرد: شهرک صنعتی اترک منطقه خوبی برای سرمایه گذاری است و قیمت زمین پایینی دارد و باید دلایل عدم اقبال سرمایه گذاران به این منطقه بررسی شود و تمهیدات لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارج استان در این منطقه صورت گیرد.

 وی در خصوص پتروشیمی گلستان گفت: این طرح در وظایف شرکت نفت است و در حال حاضر باید چند سهامدار عمده در این طرح پیشتاز شوند تا بتوان پتروشیمی را از این وضعیت رکود خارج کرد.

 نعمت زاده در ادامه بازدید های خود از نمایشگاه بین المللی گرگان و شرکت های یگانه خزر و کیمیا چوب نیز بازدید کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 981
  • کد خبر : 9338