عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان،پایلوت کشوری در طرح ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاهی در تعاونی های دانش بنیان شد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

گلستان،پایلوت کشوری در طرح ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاهی در تعاونی های دانش بنیان شد

گلستان،پایلوت کشوری در طرح ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاهی در تعاونی های دانش بنیان شد

 مهندس امراله عباسی افزود: اجرای طرح مذکور در استان گلستان بصورت پایلوت کشوری و تمامی فرآیند آن بصورت علمی مدیریت خواهد گردید و انتخاب افراد و توجیه آنها جهت تأسیس شرکت تعاونی، انتخاب فعالیت اقتصادی، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل ها و اولویت سرمایه گذاری در طرحهای اقتصادی توجیه دار به نحوی خواهد بود که در کل کشور کاربردی باشد.

وی تاکید کرد: شفاف بودن حمایت های دستگاههای اجرایی و مؤسسات عالی و بانکهای عامل، حمایت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دستگاههای تحت پوشش بویژه تأمین اجتماعی، حمایت های پس از کسب و کار و میزان مشارکت تشکل های اقتصادی نظیر خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و ... درقالب یک پروژه علمی کاربردی خواهد بو که نتایج تحلیلی آن در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: حمایت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درخصوص حمایت های مالی برای ایجاد فعالیت اقتصادی و حمایت تأمین اجتماعی از ضروریات مورد تاکید است.

مهندس عباسی به اجرای فرآیند انتخاب اعضای مشاور اشاره کرد و گفت: انتخاب این اعضا و هدایت آنها جهت تشکیل تعاونی و ورود به فضای کسب و کار و حمایت های بعدی توسط بخش خصوصی و ترجیحاً شرکت های مشاور خدمات کارآفرینی دارای مجوز از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت خواهد گرفت.

5- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: هر مرحله از طرح بعد از اجرا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تجزیه و تحلیل های کارشناسی از نتایج، مورد حمایت قرار میگیرد.

وی در پایان جلسه ، پاسخگو بودن دستگاههای اجرایی درخصوص میزان همکاری را خواستار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1141
  • کد خبر : 9482