عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شوراي مسكن گلستان براي پيگيري موضوعات مرتبط با مسكن برگزار شد


جلسه شوراي مسكن گلستان براي پيگيري موضوعات مرتبط با مسكن برگزار شد

جلسه شوراي مسكن گلستان براي پيگيري موضوعات مرتبط با مسكن برگزار شد

جلسه شوراي مسكن گلستان در سال 94 با حضور معاون عمراني استاندار، مديركل دفتر فني استانداري، مدیرکل راه و شهرسازی و تمامی اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات سازمان همياري شهرداري هاي استان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" دبير شورا در اين نشست، گفت: تسريع و تسهيل پرداخت افزايش سقف فردي تسهيلات مسكن از 250 به 300 ميليون ريال از دستورات كاري بود كه در اين جلسه مورد تاكيد قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: یکی از نیازهای مهم کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد است که در این میان، مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسان در این جوامع، مي تواند نقش تعیین کننده داشته باشد.

وی تصریح كرد: از این رو، احداث واحدهای مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از این طریق گام های ارزنده ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت.

دبير شوراي مسكن گلستان پيرامون تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسوولین امر، بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه ها کمرنگ شده ولی برخی چالش ها وجود داشته که به دلیل عدم تامین منابع است.

رستمي با بیان اینکه در شورای تامین مسکن استان و کمیته های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می شود، افزود: متولی ساخت مسکن مهر، فقط اداره کل راه و شهرسازی نیست و سایر دستگاههای اجرایی نیز در این موضوع سهیم بوده لذا تعامل و همدلی تمامی این دستگاه ها با اداره کل می تواند ما را در تسریع و اتمام نهایی پروژه های مسکن مهر یاری رساند .

انتخاب سازنده جديد جهت تكميل پروژه 120 واحدي سايت مسكن مهر مينودشت، تسريع در تكميل خدمات زيربنايي از جمله شبكه و انشعاب برق، گاز و آب تعدادي از پروژه هاي مسكن مهر استان از موارد ديگري بود كه در اين جلسه مورد تاكيد و تصويب قرار گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .