عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كيلومتر 20 جاده آزادشهر- خوش ييلاق ايمن سازي مي شود

مدير ساخت و توسعه راه هاي گلستان:

كيلومتر 20 جاده آزادشهر- خوش ييلاق ايمن سازي مي شود

كيلومتر 20 جاده آزادشهر- خوش ييلاق ايمن سازي مي شود

مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان گفت: با احداث واريانت (ميان بر) در كيلومتر 20 محور آزادشهر- شاهرود، قوس و پيچ خطرناك موجود در محور از بين مي رود و ايمني آن بيشتر مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" علي اكبر شاهيني" در گفت و گويي خبري افزود: پيچ خطرناك موجود در كيلومتر 20 محور آزادشهر- خوش ييلاق مخاطرات زيادي را براي كاربران اين جاده ايجاد كرده كه با احداث اين واريانت، سبب افزايش ايمني، كاهش تصادفات و همچنين كوتاهتر شدن مسير خواهد شد.

شاهيني گفت: احداث واريانت(ميان بر) موجب اتصال ابتدا و انتهاي قوس به يكديگر و تبديل مسيرمنحني به مسير مستقيم و كوتاهترشدن و ايمني بيشتر محور مي شود.

وي با بيان اينكه هم اكنون مراحل ساخت پل زيرخاكي، زيرسازي و بيس ريزي اين مقطع به پايان رسيده، ادامه داد: در صورت تامين اعتبار لازم، ادامه عمليات در آينده نزديك، انجام و به بهره برداري مي رسد.

به گفته شاهيني، تاكنون 12 ميليارد ريال براي اجراي عمليات زيرسازي واريانت هزينه شده است.

مدير ساخت و توسعه راه هاي راه و شهرسازي گلستان تصريح كرد: احداث پل زيرخاكي قوسي به طول حدود 52 متر با دهنه شش متر و عمليات خاكريزي و احداث واريانت با استفاده از مصالح ژئوتكستال جهت تثبيت خاك به طول حدود 135 متر از اقداماتي بوده كه در اين محور به اجرا درآمد.

محور آزادشهر – خوش ييلاق 120 كيلومتر طول دارد كه حدود 65 كيلومتر آن در حوزه استحفاظي استان گلستان واقع شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .