عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضای نوجوان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برگزار می کند؛

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضای نوجوان

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضای نوجوان

مراکز فرهنگی هنری استان با تشکیل سیزده گروه نمایش عروسکی برای شرکت هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضای نوجوان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جشنواره مورخ 4 مرداد ماه 1394 و با هدف پرورش فکر و ایجاد خلاقیت در نوجوانان با توجه به فراگیری مهارت های اجتماعی در تعامل با یکدیگر و فراهم کردن زمینه ای برای رشد خلاقیت و نوآوری از طریق تئاتر عروسکی برگزار خواهد شد.

آموزه های دینی، دفاع مقدس، نیاز ها و خواسته های نوجوانان امروز در خانه، خانواده و جامعه، اقتباس و برداشت آزاد از قصه های بومی، ادبیات کهن و معاصر و متناسب سازی آنها با دغدغه های نوجوانان امروز، استفاده یا اقتباس از نمایشنامه، داستان های چاپ شده یا آثار مربیان از موضوعات قابل انتخاب برای اجرا نمایش می باشد.

سیاست گذاری کانون به واسطه ی اجرای هنر های نمایشی به عنوان یکی از فعالیت های 42گانه، ايجاد زمينه مناسب براي پاسخ‌گويي به نيازهاي عاطفي و رواني کودکان و نوجوانان، آشنايي اعضا با نکات فني در فعاليت‌ نمايش عروسکي، زمينه سازی براي بروز خلاقيت‌هاي فردي اعضا در يک فعاليت هنري و ایجاد واسطه جذاب براي انتقال مفاهيم تربيتي به مخاطب می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .