عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی سامانه ویژه حفاظت اراضی کشاورزی در استان گلستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

راه اندازی سامانه ویژه حفاظت اراضی کشاورزی در استان گلستان

 مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد: به منظور تسریع و تسهیل در ارتباطات مردمی و وصول گزارش های تلفنی ویژه حفاظت اراضی کشاورزی و مبارزه با زمین خواری و بهره گیری از توان مشارکتی مردم برای پیشگیری از تخلفات تغییر کاربری اراضی و باغها، بزودی سامانه 131 در مدیریت امور اراضی راه اندازی می شود.

اسدا... محتشمی افزود: این سامانه به منظور برخورد با تصرفات غیر قانونی و زمین خواری و استفاده های غیر مجاز از اراضی واگذاری، شناسایی زمین های بایر و موات، دریافت انتقادات و پیشنهادات و ارائه مشاوره تخصصی در حوزه مسائل امور اراضی بزودی راه اندازی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: این سامانه به صورت شبانه روزی در مدیریت امور اراضی استان فعال بوده و به محض وصول گزارش های مردمی ضمن انتقال به گشت های ویژه و با حضور به موقع در عرصه، نسبت به شناسایی، توقف عملیات و اعاده به حالت سابق و تشکیل پرونده قضایی اقدام خواهد شد.

محتشمی در پایان اظهار داشت: امید است در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی شهروندان استان بالاخص کشاورزان عزیز با این سامانه همکاری نموده تا همه با هم در حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و دولتی کوشا باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .