عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش روز اصناف در استان گلستان برگزارشد


همایش روز اصناف در استان گلستان برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، همایش روز اصناف استان گلستان با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، روسای ادارات شهرستانی این سازمان و اعضای اتاق های اصناف شهرستانهای استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید .

در این همایش رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران حوزه اصناف و بازار و تبریک روز اصناف به ایشان گفت : آرامش ایجاد شده در بازار بعد از هدفمندی یارانه ها بی نظیر است.

 حسینقلی قوانلو گفت: از ابتدای سال 93 مرحله دوم هدفمندی یارانه ها آغاز شد و در سه ماهه اول سال خوشبختانه گزارشی که دستگاه های نظارتی از بازار به ما ارائه کرده اند ، نشاندهنده آرامش و ثبات بازار بوده است و و پرونده های ارجاع شده نسبت به سال 92 در بحث تخلفات کاهش محسوسی داشته است.

وی افزود : کاهش پرونده های ارجاعی در سال 93 در بحث تخلفات، نشان از امنیت، آرامش و تعامل بین دستگاه های نظارتی و اصناف است و آرامش ایجاد شده در بازار بعد از هدفمندی یارانه ها بی نظیر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجراست و در این طرح برخی اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان مانند شکر، گوشت و مرغ و شیر تحت کنترل ویژه در بازار است و اقلام پرمصرف ماه رمضان به مقدار زیاد دربازار عرضه و توزیع می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه از برپایی چهار نمایشگاه کوچک برای فروش اقلام مورد نیاز ماه رمضان در شهرهای گرگان، گنبد، علی آباد و بندرترکمن خبر داد و افزود: 145 واحد صنفی در استان اقلام پرمصرف ماه رمضان را به صورت ویژه و با قیمت مناسب عرضه می کنند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1728
  • کد خبر : 988