عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه هم اندیشی شورای راهبردی ورزش گلستان برگزار گردید


اولین جلسه هم اندیشی شورای راهبردی ورزش گلستان برگزار گردید

اولین جلسه هم اندیشی شورای راهبردی ورزش گلستان برگزار گردید

 اولین جلسه هم اندیشی شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان گلستان با معرفی اعضای این شورا در گرگان برگزار شد .

شورای راهبردی ورزش گلستان با اهداف ایجاد نظام تصمیم سازی در مدیریت عالی ورزش استان و بهره گیری از خرد جمعی در راستای ارتقاء کمی و کیفی ورزش موجودیت پیدا کرده است در ترکیب این شورا (9 )دکتر ، (12 )کارشناس ارشد و( 2 )کارشناس از اساتید برجسته رشته تربیت بدنی دانشگاهها و مربیان برجسته استان عضو هستند که در سه کارگروه تخصصی ورزش قهرمانی و حرفه ای با رویکرد افتخار آفرینی در عرصه های ملی و بین المللی -ورزش همگانی و تفریحی با رویکرد ورزش برای همه و ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی و کارگروه تخصصی توسعه منابع با رویکرد پاسخگویی به مسائل اقتصادی و مالی حوزه ورزش تشکیل شده است.

در این مراسم با شکوه دکتر طیبی رئیس شورای راهبری ورزش گلستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا توقعات و انتظارات جامعه ورزش از شورا را استفاده از تجربه ، تخصص اساتید دانشگاه و مربیان عزیز بر شمردند که تا با ارائه نظرات و ایده های کار بردی و عملیاتی که متناسب با واقعیت موجود باشد از ایدال گرایی پرهیز و بتواند چاره ساز مشکلات و تنگناهای ورزش استان باشد برشمردند . دکتر طیبی با اهداء احکام اعضاء و لوح تقدیر از مشارکت و تلاش آنان تجلیل بعمل آوردند .

ورزش گلستان امیدوار است با تشکیل شورای راهبردی ورزش و تصمیمات موثر و کارساز این شورا بتواند نقش مهمی را در درخشش قهرمانان گلستان در عرصه های بین المللی و جهانی ایفا نماید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .