عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح تخصيص سوخت ناوگان جاده اي گازوئيل سوز از اول تيرماه اجرا مي شود


طرح تخصيص سوخت ناوگان جاده اي گازوئيل سوز از اول تيرماه اجرا مي شود

 

با توجه به اجراي مرحله اول طرح تخصيص سوخت گازوئيل ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي از ارديبهشت سال جاري ، مرحله دوم طرح تخصيص سوخت بر اساس پيمايش از اول تيرماه امسال همزمان با سراسر كشور در استان گلستان نيز اجرا مي شود .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ عبدالحميد قوچاقي عضو كميته اطلاع رساني كارگروه نظارت بر اجراي طرح ضمن اعلام اين مطلب گفت: از اول تيرماه سهميه سوخت فقط به دو صورت: - سهميه ماهيانه پايه. و – سهميه بر اساس اسناد حمل و نقل( پيمايش) به ناوگان حمل و نقل جاده اي باري، مسافري و بين المللي اختصاص مي يابد .

وي افزود: درسهمیه ماهيانه همانند روش گذشته مقداری سوخت در کارت سوخت رانندگان بصورت ماهانه براي خودرو هاي كم فعاليت برون شهري شارژ می شود و در بخش سهميه بر اساس پیمایش، تخصيص بر اساس اطلاعات كاركرد ناوگان از طريق ثبت بارنامه و صورت وضعیت و CMR تعیین می شود.

قوچاقي اطلاعات مورد نیاز برای سهمیه سوخت برحسب پیمایش را ثبت دقيق مبدأ – مقصد ، پلاک خودرو و شماره تلفن رانندگان در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرده و تصريح كرد: با توجه به اینکه در مرحله نخست این طرح در اردیبهشت سال جاري اطلاعات مورد نیاز شرکت های حمل و نقل باری، مسافری و بين المللي و همچنین رانندگان جمع آوری شد ضروري است كه رانندگان و شرکت های که تاکنون اطلاعات خود را بروز رسانی نکرده اند در اسرع نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

كارشناس حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان اظهار داشت: رانندگان برون شهری مي توانند با ارسال شماره کارت هوشمند خود به سامانه پیامکی 60401411 و شماره گیری از طریق # 141 * 6040 * و يا از طريق مراجعه به سايت www.rmto.ir و همچنين مراكز صدور كارت هوشمند اطلاعات مربوط به میزان پیمایش خود را دریافت کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .