استانداری گلستان
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > سامانه سامد، فرآیند پاسخگویی مدیران به درخواست هاي مردمي را كوتاه مي كند

سامانه سامد، فرآیند پاسخگویی مدیران به درخواست هاي مردمي را كوتاه مي كند


تاریخ خبر : 14 آذر 1396 | نويسنده : راه و شهرسازی

سامانه سامد، فرآیند پاسخگویی مدیران به درخواست هاي مردمي را كوتاه مي كند

 

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرايند پاسخگويي مديران به مردم و ارباب رجوع كوتاه مي شود .
به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان :مهندس"حسين محبوبي "سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان در گفتگو با واحد خبري صدا و سيماي مركز گلستان در محل سامانه سامد استانداري گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده ازسامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان موثر است.
محبوبي افزود : ارائه پيشنهاد ،انتقاد وشکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌ها ي اجراي است تا با شناسایی اين موارد  از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف كردن موارد اشاره شده برنامه ریزی تا رضایت مندی مردم افزايش یابد.
وی بیشترین آمار  تماسهاي وارده در سامانه سامد در حوزه اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان را تسريع در تحويل مسكن مهر ، آسفالت راه هاي روستايي ، تسهيل در امر پرداخت وامهاي ساخت وساز دربافت هاي فرسود عنوان نمود.
سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در اين روز كليه موارد بازگو شده توسط هم استانيهاي عزيز پاسخ داده شد و تعدادي از آن جهت بررسي هاي لازم از مبادي قانوني تا حصول نتيجه پيگيري مي شود .                                                                            

 


بازگشت