عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان برگزار شد


جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان برگزار شد

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان برگزار شد

 جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش "دهیاری صادق آباد" پولادوند مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان با حضور در جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه شهرستان گالیکش ضمن تشریح اهداف و مزایای این صندوق بیمه، از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا نهایت تلاش و کوشش خود را در جهت شناساندان مزایا و شرایط این بیمه به مردم روستاها بکار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف این صندوق بیمه در شهرستان گالیکش جمعیتی بالغ بر 12000 نفر می باشد، تنها 16درصد جذب بیمه گزار در این شهرستان به ثبت رسیده است که از نظر آماری در پائین ترین سطح استان می باشد و لذا با عنایت به درایت و بذل توجه فرماندار و بخشداران محترم این شهرستان در مباحث توسعه روستایی و ارائه خدمات به روستائیان انتظار آن میرود که نسبت به ارتقاء جمعیتی جامعه هدف بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که به جرأت میتوان گفت جزء خدمات ارزشمند و ارزنده دولت در برابر مردم روستانشین و کشاورزان و دامداران و عشایر است در این شهرستان بیش از پیش گام بردارند. 

پولادوند در پایان خاطر نشان ساخت: دهیاران و شوراهای اسلامی در آگاه سازی مردم روستاها از برنامه ها و طرح های حمایتی این صندوق بیمه و همچنین سایر خدمات دولت تدبیر و امید نقش بسیار پررنگ و مهمی ایفاء می کنند.

 محمد حیدری بخشدار لوه نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین و مدعوین گفت: خدمات بیمه ای از جمله دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. رویکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارائه خدمات نوین اجتماعی به مردم روستاهاست.

حیدری افزود: امید آن داریم تا با تلاش شوراهای اسلامی و دهیاران ساعی و کوشای بخش لوه و با استفاده از ظرفیت روحانیت معزز شیعه و سنی در سطح بخش، رشد چشمگیر بیمه گزاران این صندوق اجتماعی را شاهد باشیم.

حیدری با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در بحث ایجاد اشتغال و توسعه روستائی گفت: با رایزنی های انجام شده از سوی فرمانداری و بخشداری در تلاش هستیم تا با هدایت سرمایه گزاران بخش اقتصادی و گردشگری به این بخش و معرفی توانمندیهای بالقوه این منطقه در جهت ایجاد اشتغال پایدار و در نتیجه توسعه روستائی گام برداریم. در همین راستا از همه دهیاران و شوراهای اسلامی میخواهیم تا نسبت به شناسایی و ارائه چنین برنامه ها و طرح هایی در جهت ارتقاء معیشت روستا و مردم اقدام نمایند.

بخشدار لوه در خاتمه گفت: با عنایت به اینکه برنامه ها و طرح های کلان دولت تدبیر و امید در مباحث اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به دلایل نامعلوم از طریق رسانه های جمعی کمتر منعکس میگردد، از دهیاران خواست تا بعنوان مدیران ارشد روستائی نسبت به معرفی و شناساندن این قبیل طرحهای دولت به مردم روستاها، دولت خدمتگزار تدبیر و امید را همراهی نمایند.

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .