عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد


جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد

جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت با حضور نورمحمد پقه بخشدار گلدشت، عباسی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گمیشان، کارشناسان و دهیاران بخش گلدشت برگزار گردید.

در ابتدا پقه بخشدار گلدشت ضمن خیر مقدم به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فیض و برکت رمضان، حملات تروریستی وحشیانه و بزدلانه گروهک تروریستی داعش به تهران را به شدت محکوم و مراتب همدردی و تسلیت خود را با خانواده های قربانیان و ملت ایران ابراز نموده و برای مجروحان این حملات تروریستی آرزوی شفای عاجل و بهبودی کامل داشتند.

در ادامه نورمحمد پقه از تمامی دهیاران بخش درخواست داشتند که با کلیه ادارات در سطح بخش و شهرستان همکاری لازم را انجام داده تا بتوان سیاست های دولت تدبیر و امید را در سطح روستاها اجرایی نمود .

ایشان افزودند: سیاست دولت تدبیر و امید از ابتدای کار ارتقاء جایگاه دهیاران و شوراهای اسلامی بوده است و همین امر یعنی توجه به دهیاران که حلقه واسطه بین دولت و ملت هستند و حضور مسئولین ادارات در این جلسه وظیفه ما و شما دهیاران و روسای شوراهای اسلامی را در خدمت رسانی به ملت زیاد می کند.

در ادامه آقای عباسی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) به جایگاه کمیته امداد و چگونگی همکاری دهیاران با کمیته امداد به جهت شناسایی افراد بی بضاعت در روستاها گزارشاتی را بیان نمودند و از دهیاران خواستند که همکاری جدی را با بخشداری و کمیته امداد امام خمینی داشته باشند.


جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش گلدشت برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 829
  • کد خبر : 34587