عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهیاران بخش لوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای خود را اعلام کردند


دهیاران بخش لوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای خود را اعلام کردند

دهیاران بخش لوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای خود را اعلام کردند

دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاهای بخش لوه با حضور در محل بخشداری در صادق آباد برنامه های ستاد روستایی دهه فجر خود را اعلام کردند.
بر این اساس مقرر شد شوراها و دهیاران با استفاده از تمام ظرفیت موجود در روستاها، نسبت به فضا سازی و  آذین بندی معابر و اماکن عمومی جهت حضور فعال در این ایام گام بردارند.
همچنین بخشدار مرکزی گالیکش در این جلسه اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های مردم و رهبري پيامبرگونه امام راحل در سال‌های سرنوشت‌ ساز انقلاب ایران است.
وی در ادامه خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان با ستاد دهه فجر شد.
نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس روستاها، برگزاری مراسم ویژه پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی ( کشتی آلیش،فوتسال،والیبال و دارت) و فرهنگی (بهترین دل نوشته و جمله در وصف مقام شامخ پیامبر اکرم (ص)  در قالب پیامک)، همایش پیاده‌ روی خانوادگی، برپایی جشنواره غذاهای سنتی و محلی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روستاها، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در سطح روستاها و بالاخره حضور گسترده روستائیان بخش لوه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بصورت متمرکز در صادق آباد مرکز این بخش را می توان مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بخش لوه شهرستان گالیکش عنوان نمود.

دهیاران بخش لوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای خود را اعلام کردند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 1480
  • کد خبر : 5366