عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه باید به تقویت تعاونی دهیاری ها کمک کنیم


همه باید به تقویت تعاونی دهیاری ها کمک کنیم

همه باید به تقویت تعاونی دهیاری ها کمک کنیم

کارشناس دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اظهار کرد: همه باید به تقویت تشکیلات تعاونی دهیاری ها کمک کنیم و در تقویت آن کوشا باشیم.

به گزارش دفتر امور روستایی و شوراها، قاسم شکیبایی پور که در بخشداری بخش فندرسک سخن می گفت، تصریح کرد: اولیت سود و اثر تعاونی ها گردش اعتبارات دهیاری ها و بازگشت سود آن به روستاست.

وی با بیان اینکه گلستان به عضویت کارگروه ملی تعاونی دهیاری های کشور در آمده، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال 93 با نگاه انتظام بخشی عملکرد تعاونی ها و حمایت از آنها واحدی مستقل در استانها و استان گلستان با عنوان واحد امور مربوط به تعاونی دهیاری های استان در دفتر امور روستایی شکل گرفت.

وی که در جلسه ای با عنوان هم اندیشی دهیاران با مسولین شهرستانی و استانی جهت رفع مشکلات حوزه روستا حضور یافته بود، با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانش آموختگان روستایی ، یادآور شد: روستائیان می توانند با استفاده از این ظرفیت و تفاهم نامه هایی که به وزارت تعاون وجود دارد با همکاری در تعاونی های روستایی به اقتصاد خود و کاهش تصدی گری دولت کمک کنند.

شکیبایی پور با اشاره به کمک ها و مساعدت هایی که به تعاونی ها شده، گفت: یقینا بخش های مالی و عمرانی می توانند با همکاری دهیاران و شراها کمک های قابل توجهی به تعاونی ها کنند تا از این نظر گلستان جز استانهای موفق کشور باشد.

لازم به ذکر گلستان 830 دهیاری دارد که همگی عضو تعاونی دهیاری ها هستند و همچنین این استان یکی از 3 استان عضو در کارگروه ملی تعاونی دهیاری های کشور است.

گفتنی است در این نشست که در محل بخشداری فندرسک بر گزار شد، بیانی بخشدار بخش فندرسک، روستای ادارات بخش، دهیاران و روسای شوراهای بخش حضور داشتند.

 

همه باید به تقویت تعاونی دهیاری ها کمک کنیم

 

همه باید به تقویت تعاونی دهیاری ها کمک کنیم

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 1706
  • کد خبر : 9313