عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رعایت قانون اولین قدم در جهت قانونمند و قانونمدار بودن است

بخشدار گلدشت:

رعایت قانون اولین قدم در جهت قانونمند و قانونمدار بودن است

رعایت قانون اولین قدم در جهت قانونمند و قانونمدار بودن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ جلسه کمیته امحاء ستاد انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی بخش گلدشت با حضور بخشدار گلدشت، اعضای هیات اجرایی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات بخش گلدشت و مسئولین ستاد تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم برگزار شد.

ابتدا توماج بخشدار ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فیض و برکت «رجب» گفت: دستورالعمل های لازم در خصوص نحوه تبلیغ نامزدها ابلاغ شده و شهرداری هم براساس وظایف و رسالت کاری خود باید نظارت کافی بر تبلیغات محیطی انتخابات با محوریت بخشداری داشته باشد.

توماج با بیان اینکه رعایت قانون اولین قدم در جهت قانونمند و قانونمدار بودن است افزود: نامزدها می توانند تبلیغات خود را با هماهنگی شهرداری در محلهای مورد نظر انجام نمایند.

امیرشیر توماج بخشدار و رئیس ستاد انتخابات حوزه فرعی بخش گلدشت از جمع آوری و امحاء تبلیغات غیر مجاز کاندیداها در سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: اکیپی متشکل از نیروی انتظامی، شهرداری با محوریت مسئول کمیته امحاء تبلیغات غیر مجاز بخشداری بصورت شبانه روزی نسبت به جمع آوری و امحاء تبلیغات غیر مجاز کاندیداها اقدام خواهد کرد.

بخشدار گلدشت با بیان اینکه با آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی، شور ونشاط انتخاباتی سطح شهر و روستاهای این بخش را فرا گرفته  ابراز امیدواری نمود، طرفداران کاندیداها با رعایت اخلاق و قانون شهروندان را به حضور پرشور در پای صندوقهای رای ترغیب کنند.


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 932
  • کد خبر : 19944