عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست دوره ای کارشناسان و مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری های در مینودشت


دومین نشست دوره ای کارشناسان و مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری های در مینودشت

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان  گفت : بانوان نیمی از جمعیت جامعه هستند و بدون تردید این قشرعظیم بر نیم دیگر جامعه یعنی فرزندان ، همسران ،پدران و برادران خود تاثیرگذار هستند، بنابراین نمی تواننقش آنان را نادیده گرفت و از توان فکری آنان استفاده نکرد .

کلثوم غفاری توران دردومین نشست دوره ای کارشناسان و مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری های تابعه استان که در فرمانداری مینودشت برگزار شد، یاد آور شد : امروز با کمال افتخار می توانیم بگوییم زنان توانسته انددرحوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به بهترین نحو نقش آفرینی کند .
وی تصریح کرد: موفقیت های بانوان در عرصه های مختلف با کمترین آسیب به حوزه اصلی آنان یعنی خانواده اعم از همسرداری و تربیت فرزند، به دست آمده و هدف نیز این است که اشتغال و مسئولیت بانوان، آنان را از انجام وظایف اصلی که همانا تحکیم بنیان خانواده است باز ندارد.
غفا ری خاطر نشان کرد : به همان میزان که برای مسائل فرهنگی و اجتماعی وقت می گذاریم، وظیفه داریم جهت حفظ بنیان خانواده که هم در دین مقدس اسلام و هم از سوی معصومین (ع) بسیار تاکید شده تلاش نماییم .
وی با بیان اینکه یکی از شاخص های توسعه در جوامع، میزان استفاده از توان بانوان و حضور آنان در پست های مدیریتی است یاد آور شد : درحال حاضر تنها 12 درصد شاغلین در ادارات و نهادهای این استان با احتساب آموزش و پرورش را بانوان تشکیل می دهند که باید این رقم افزایش یابد.
کلثوم غفاری بابیان اینکه فرصت حضور بانوان در پست های مدیریتی در دولت تدبیر و امید روند رو به رشد داشته است، گفت: هم اکنون بیش از 60 نفر از بانوان این استان در پست های مدیریتی مشغول فعالیت هستند و امید است مسئولین با اعتماد به زنان مسیر آینده راجهت حضور و مدیریت آنان هموار تر نمایند.
دراین نشست که با حضور فرماندار مینودشت و با هدف برنامه ریزی واعلام سیاست های حوزه بانوان و تبادل نظر در امور اجرایی فعالیتها در ادامه سال 97 برگزار شد کارشناسان و مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری های تابعه استان نیز برنامه های پیشنهادی حوزه شهرستان را اعلام کردند. 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 3480
  • کد خبر : 50639