عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 پست مدیریتی استان گلستان در اختیار زنان است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :

60 پست مدیریتی استان گلستان در اختیار زنان است

60 پست مدیریتی استان گلستان در اختیار زنان است

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: حدود 60 پست مدیریتی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در اختیار بانوان قرار گرفته که نشان از توجه دولت به افزایش فعالیت اجتماعی این قشر دارد.

 

کلثوم غفاری در گفت و گویی خبری اظهار داشت: این تعداد زن به عنوان مدیران ستادی و اجرایی، معاونان مدیران کل و روسا در ادارات شهرستانی و واحدهای داخلی سازمان های استان گلستان به عنوان رییس دایره یا رییس اداره مشغول خدمت هستند.
وی با یادآوری نگاه ویژه دولت به افزایش سطح فعالیت اجتماعی بانوان تصریح کرد: ارتقای مدیریت زنان در دستگاه های اجرایی استان گلستان از یک سال گذشته تاکنون 12 درصد رشد داشته است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: علاوه بر این استقبال بانوان استان در زمینه دریافت تسهیلات برای راه اندازی اشتغال های خُرد و خانگی بیشتر شده است.
به گفته غفاری، بانوان استان گلستان برای ارتقای توانمندی و احیای هنرها و صنایع دستی فراموش شده همچنان نیازمند آموزش های مهارتی هستند و لازم است نسبت به فراگیری این آموزش ها اقدام کنند.
وی اظهار داشت: اداره کل آموزش و فنی حرفه ای اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دیگر دستگاههای مربوط به اشتغال آماده ارائه آموزش های لازم به بانوان متقاضی در رشته های گوناگون هستند .


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 3315
  • کد خبر : 51264