عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی از تجربیات معتمدین محلی و دانش نخبگان بهترین شیوه برون رفت از مشکلات و مدیریت شهری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان در دیدار با قدمنان فرماندار کردکوی؛

بهره مندی از تجربیات معتمدین محلی و دانش نخبگان بهترین شیوه برون رفت از مشکلات و مدیریت شهری

 خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان در دیدار با قدمنان فرماندار کردکوی با اشاره به ضرورت و اهمیت استفاده از همه ظرفیتهای شهر برای بهبود روند ارائه خدمات شهری گفت: بهره مندی از تجربیات معتمدین محلی و دانش نخبگان علمی بهترین شیوه برون رفت از مشکلات و مدیریت شهری هستند .

وی با اشاره به اینکه سیاست اداره کل شهری و شوراها نظارت دقیق و فراهم سازی بسترهای قانونی همراهی و همکاری بیشتر شوراها و شهرداری هاست گفت: مجموعه همکاران در اداره کل تلاش میکنند ضمن ارایه مشاوره های قانونی به کارشناسان در شهرداری ها ساز و کار های مناسبی جهت بهبود سطح خدمات شهری نیز ارایه میکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرداری ها گفت: برای ۳۳ شهرداری سطح استان 37400/000/000 تومان اعتبار تخصیص یافته و ۱۳ دستگاه اتومبیل خدماتی و عمرانی درنظر گرفته شد که در اینده تحویل می گردد.

به گفته خلیلی، در اعزام کارگروه بازرسی به شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی، 15 نفر از کارشناسان خبره استانی به امر ارزیابی عملکرد پرداخته و در این بازرسی ، عملکرد شهرداری در حوزه های اداری – مالی – حقوقی– کمیسیون ماده 77  و 100 – شوراها– فن آوری اطلاعات و عمران و خدمات شهری و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است .

وی در ادامه بیان داشت: گزارش بررسی عملکرد شوراها و شهرداری ها به شهرداران محترم و روسای محترم شوراهای اسلامی شهر ارسال گردیده و پس از پایان بازه زمانی یک ماهه ، مجدداً مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت

در ادامه ایشان از قسمت های مختلف شهرداری و پروژه های عمرانی سطح شهر  کردکوی بازدید بعمل آورد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .