عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهرواره ناردنگ، آغازی است برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در روستای اسپومحله گرگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

مهرواره ناردنگ، آغازی است برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در روستای اسپومحله گرگان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم افتتاحیه مهرواره ناردنگ گفت: با عنایت به دستور استاندار محترم در اجر ای طرح روستای بدون بیکار، دفتر بانوان با قبول مدیریت این طرح در اسپومحله گرگان "مهراوه ناردنگ" را برگزار نموده است.
کلثوم غفاری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شورا و اهالی روستا افزود: امروز برای اولین بار در کشور "مهرواره ناردنگ" با شعار (زنده خواهیم کرد توانمندیها را ) بامدیریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و همکاری فرمانداری گرگان ،دفتر امور روستایی، دستگاه های اجرایی مرتبط با اشتغال، دهیاری اسپومحله و بخش خصوصی در حال برگزاریست. هدف ما معرفی استعدادها و توانمندی های این روستا و ایجاد اشتغال فراگیر در راستای توسعه ی پایدار روستایی است.
وی ضمن اشاره به خلاصه ای از کارهای صورت گرفته در این خصوص گفت: تسهیلگری در تشکیل یا تقویت صندوق های خرد زنان و تعاونی های روستایی، آموزش روستاییان و کمک به رفع موانع تولید از جمله کارهایی است که در دستور کار ما قرار دارد.
مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان در پایان از برگزاری گسترده تر این جشنواره در سالهای آتی خبرداد و گفت: بهتر است تغییر و توسعه از درون جوامع آغاز شود و ادامه یابد تا باعث توسعه ی پایدار گردد.
گفتنی است: مهرواره ناردنگ همراه با پخت رب انار، نان و غذاهای محلی، ارائه صنایع دستی روستایی و ... با مشارکت اهالی روستای اسپومحله برگزار شد.
شایان ذکر است : طرح روستای بدون بیکار به دستور جناب آقای دکتر هاشمی استاندار گلستان در تمامی شهرستان های استان در دستور کار فرمانداران قرار گرفته و بدنبال پیشنهاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مبنی بر مدیریت طرح روستای بدون بیکار در شهرستان گرگان بامحوریت اشتغال فراگیر بانوان و موافقت فرماندار شهرستان گرگان، روستای اسپومحله انتخاب شده است.

 

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 3888
  • کد خبر : 52438