عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل امور بانوان گلستان از کارگاه آموزشی کسب و کار در محیط مجازی در اسپو محله گرگان


بازدید مدیرکل امور بانوان گلستان از کارگاه آموزشی کسب و کار در محیط مجازی در اسپو محله گرگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از کارگاه آموزشی کسب و کار در محیط مجازی در روستای اسپو محله گرگان (روستای بدون بیکار)گفت: تلاش بیشتر نیازمند داشتن اطلاعات کافی است، اگردانش و اطلاعات ما درخصوص کارها کافی باشد از هدر رفتن نیرو جلوگیری خواهد شد.

 

کلثوم غفاری توران افزود : کار جوهر انسان است ، هر چه بیشتر تلاش کنیم نتیجه بهتری می گیریم که همانا هدف ساختن جامعه و زندگی بهتر و زیباتر است.

وی ادامه داد : درراستای اشتغال فراگیر در بین بانوان روستایی در نظر داریم روستای اسپو محله ، به عنوان الگویی کارآمد و موفق برای همه روستاها معرفی شود .

غفاری با بیان اینکه برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در محیط مجازی آغازی برای فرایند اشتغال پایدار است گفت : دفترامور بانوان و خانواده استانداری به عنوان تسهیل گر شرایط آموزش را برای شما زنان کار آفرین فراهم کرده و شما باید از فرصت ها استفاده کنید اشتغال به بهبود وضعیت معیشتی و سلامت روحی کمک خواهد کرد .

شایان ذکر است : طرح روستای بدون بیکار به دستور جناب آقای دکتر هاشمی استاندار گلستان در تمامی شهرستان های استان در دستور کار فرمانداران قرار گرفته و بدنبال پیشنهاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مبنی بر مدیریت طرح روستای بدون بیکار در شهرستان گرگان بامحوریت اشتغال فراگیر بانوان و موافقت فرماندار شهرستان گرگان، روستای اسپومحله انتخاب شده است.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 637
  • کد خبر : 53176