عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشاط اجتماعی لازمه توسعه و رونق اجتماعی است

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

نشاط اجتماعی لازمه توسعه و رونق اجتماعی است

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطر نشان کرد: نشاط اجتماعی راهی به سوی توسعه است و وجود نشاط و شادی در یک جامعه آنقدر با اهمیت است که در دین مبین اسلام زندگی با نشاط ، نعمت و رحمت خداست.

عبدالرضا چراغعلی در جمع زائرین ثامن الحج گفت: با پایان ماه های محرم و صفر هیئتهای مذهبی با کمک دستگاهها و سازمانهای مسئول برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه برنامه ریزی نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه "ربیع الاول گفت آغاز ربیع الاول بهار ماه ها و آغاز ماه نشاط و شادمانی است تاکید کرد: آثار رحمت خداوند در این ماه هویداست و در این ماه ذخایر بركات الهی و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است .

وی افزود: با بهره گیری معنوی در ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین و پیامبر خاتم بزرگ شده ایم، چراغعلی ضمن اشاره به اینکه ایام حزن و ایام با نشاط و شادمانی توهم در دین مبین اسلام و ائمه اطهار اشاره شده است .

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری از همه ی دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و سازمانهای مردم نهاد و هیئت های مذهبی خواست تا با تدبیر لازم برای داشتن جامعه ای با نشاط برنامه ریزی نمایند .


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 53221