عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیران اقتصادی استان از پروژه های اقتصادی شهرستان آزادشهر


بازدید مدیران اقتصادی استان از پروژه های اقتصادی شهرستان آزادشهر

به منظوربررسی عملکرد شهرستان آزادشهر درجذب اعتبارات اشتغال زا و رفع مسائل و مشکلات طرح های در حال اجرا ؛ دودانگی مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری به اتفاق مازندرانی مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و سجادی مدیرکل دفتر ارزیابی استانداری به اتفاق رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از پروژه های اقتصادی شهرستان آزادشهر بازدید نمودند.
در این بازدید از هتل آکام، هتل الماس، کارخانه آرد و سیلو، شرکت تینا وطن گلستان، کارخانه تولید اسید سولفوریک و کارگاه تولیدی صنایع چوب در شهرک صنعتی آزادشهر بازدید بعمل آمد و توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا، میزان جذب تسهیلات، تاریخ افتتاح و بهره برداری پروژه و مشکلات احتمالی پروژه ها توسط مجریان طرح ها ارائه شد.
در پایان بازدید به گفته دودانگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری پروژه های بسیار خوبی در حوزه گردشگری ،صنعتی و تولیدی در شهرستان آزادشهر در حال انجام است که برخی از آنها در دهه فجر و هفته دولت به بهره برداری رسیده و اشتغال زایی بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.
لازم به ذکر است برای مشکلات موجود این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفته و برای حل این مشکلات برای اجرای سریعتر پروژه ها اقدامات لازم بعمل آمد.

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .