عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه


جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه

جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه

 

حضور مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری به اتفاق مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه.

برای تشریح سیاست های اشتغال و تسریع و جذب بهینه اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری دودانگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری به اتفاق  مازندرانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه حضور یافتند.

در این جلسه که با حضور  کوسه غراوی فرماندار شهرستان مراوه تپه و مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان برگزار گردید گزارشی از اقدامات بعمل آمده برای جذب بهینه اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط دستگاه های اجرایی شهرستان ارائه گردید و مسائل و مشکلات جذب اعتبارات بیان گردید.

در این جلسه دودانگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری و مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروژه های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رصد اشتغال ثبت شده و حمایت از پروژه های اولویت دار سرمایه گذاران دارای اهلیت توضیحاتی بیان نموده و خواستار تسریع در فرایند بررسی و تکمیل مدارک متقاضیان توسط دستگاه های اجرایی بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات شدند.

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد، تا این تاریخ 93 درصد از تعهد اشتغال شهرستان مراوه تپه برای سال 1397 محقق گردید.

 

 

 

 

 

 

جلسه کمیته اشتغال شهرستان مراوه تپه

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .