عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شاخص های توسعه انسانی استان گلستان را بهبود ببخشیم


شاخص های توسعه انسانی استان گلستان را بهبود ببخشیم

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در کارگاه آموزشی سلامت فیزیکی و روانی خانواده گفت: باید از تمام ظرفیت دستگاههای اجرایی استفاده ‌کنیم تا شاخص های توسعه انسانی استان گلستان را از جنبه خانواده های سالم، توانمند و پایدار بهبود ببخشیم.

الهه غیناقی با اشاره به اهمیت کارکرد خانواده در جامعه به عنوان بهترین کانون برای پرورش استعدادها و شکوفایی انسان ها خاطرنشان کرد: زوجین در سایه همدلی وایمان می توانند بستر مناسبی را برای رشد و شکوفایی فرزندان خود فراهم کنند. وی در ادامه با تأکید بر اهمیت آموزش خانواده ها گفت: ارتقای مهارت های زندگی بین خانواده ها موجب آگاهی و بصیرت آنان در برخورد با چالش های زندگی می شود.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق و بالارفتن سن ازدواج تبیین کرد با همکاری و مشارکت جدی دستگاه های مرتبط ، و افزایش احساس مسئولیت جمعی بین همه آحاد جامعه می توان اقدامات پیشگیرانه ای در راستای جلوگیری از این روند رو به رشد به عمل آورد.
وی در پایان سخنان خود، این کارگاه آموزشی را فرصت مناسبی برای تأکید بر سلامت فیزیکی و روانی زوجین در راستای تحکیم بنیان خانواده قلمداد کرد.
گفتنی است: کارگاه آموزشی سلامت فیزیکی و روانی خانواده به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل محیط زیست استان با هدف تأمین امنیت ،رشد و ثبات خانواده ویژه زنان شاغل دستگاه های اجرایی با حضور« دکتر بهار حسن میرزایی» دستیار تخصصی پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، امروز ۱۹ دی ماه در اداره کل محیط زیست برگزار شد، برگزار شد.

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 784
  • کد خبر : 55840