عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاور امور بانوان توانمند، از نقاط قوت فرمانداری ها است


مشاور امور بانوان توانمند، از نقاط قوت فرمانداری ها است

مشاور امور بانوان توانمند، از نقاط قوت فرمانداری ها است

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد، به همراه مشاور امور بانوان فرمانداری، ضمن بررسی عملکرد حوزه بانوان، رویکرد علمی و تخصصی وی را تحسین و وجود مشاور بانوان توانمند را از نقاط قوت گنبد کاووس قلمداد کرد.
الهه غیناقی در خصوص برنامه های پیش روی حوزه زنان تصریح کرد: اولویت های حوزه بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده های سالم و ... را با هدف ایجاد فضایی شاداب و با نشاط در جامعه، با قوت پیگیری خواهیم کرد.         
وی در ادامه با تأکید بر لزوم ارتباط با مدیران ارشد کشوری و جذب همراهی مدیران، تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های اجرایی و سازمان ها را به منظور اجرای بهینه فعالیت های برنامه ریزی شده حوزه بانوان مهم ارزیابی کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد با اشاره به انتصاب الهه غیناقی به سمت سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری، انتخاب ایشان را از سوی استاندار از بهترین انتصابات مدیریتی قلمداد کرد.
عبدالقدیر کریمی با تقدیر از زحمات مدیر کل سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری وی را به معنای واقعی از مجریان سیاست های دولت تدبیر و امید و مدیری توانمند دانست.
کریمی با اشاره به دقت بالا در انتخاب مشاور امور بانوان، اذعان کرد: وجود بانویی توانمند در این سمت موجب ارتقای جهت گیری های حوزه بانوان می شود.
وی ضمن اشاره به میزبانی سفر رییس‌جمهور، بر پتانسیل بالای آن شهرستان تأکید و جهت همکاری با دفتر بانوان اعلام آمادگی کرد.
مشاور فرماندار ویزه شهرستان گنبد ضمن تشریح برنامه های حوزه زنان به تشریح عملکرد اتاق های فکر در فرمانداری پرداخت و گفت: سه اتاق فکر با مضامین «اقتصادی، اشتغالزایی و حقوقی»، «سلامت جسم و روان و همچنین «آموزشی فرهنگی و اجتماعی» با قوت آغاز به کار کرده است.
دکتر مژگان میرزا با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت بانوان متخصص و نخبه شهرستان، آموزش های تخصصی را در کاهش آسیب‌ها و ارتقای جایگاه بانوان مهم ارزیابی کرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی گنبد و متخصص روانشناسی با اشاره به لزوم آموزش های تخصصی مهارت های زندگی و زناشویی به زنان، درخصوص خطرات خیانت زوجین در افزایش طلاق ابراز نگرانی کرد.
گفتنی است: در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری به منظور بررسی مسائل بانوان طی سفر یک روزه ای به شهرستانهای شرق استان، با فرمانداران و زنان فرهیخته شهرستان های رامیان، آزادشهر، گالیکش ، مینودشت و گنبد دیدار و گفتگو کرد.

مشاور امور بانوان توانمند، از نقاط قوت فرمانداری ها است


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 3223
  • کد خبر : 56009