عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع موانع و ترویج فرهنگ مطالعه از اولویت های اتاق فکر فرهنگ استان است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گقت:

رفع موانع و ترویج فرهنگ مطالعه از اولویت های اتاق فکر فرهنگ استان است

رفع موانع و ترویج فرهنگ مطالعه از اولویت های اتاق فکر فرهنگ استان است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در مراسم رونمایی از 8جلد کتاب  مؤلف جوان گلستانی گقت: با توجه به ضرورت ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از فرهیختگان و صاحب نظران استان جهت همکاری با اتاق فکر فرهنگ استان استقبال می شود.
الهه غیناقی با اشاره به تشکیل اتاق فکر فرهنگ از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: رفع موانع و ترویج فرهنگ مطالعه از اولویت های این اتاق فکر است و باید برای پیشبرد این هدف نهادها هم سو و هم هدف به سمت مشخصی حرکت کنند.
وی با تأکید بر کتاب و کتاب خوانی و میزان گرایش به مطالعه به عنوان یکی از شاخص های توسعه گفت: بر اساس سند 1404 باید در شاخص های کتابخانه‌ای در زمره 15 کشور برتر جهان قرار بگیریم.
گفتنی است: مراسم رونمایی از هشت جلد کتاب مهدی رامتین مولف گرگانی و سه تن از همکاران وی، عصر دوشنبه20اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور جمعی از مسئولان استانی فرهنگ دوستان استان برگزار شد.
این کتب در دو حوزه اجتماعی و مدیریتی با عناوین «اهمیت کمیته های حسابرسی»، «نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان»، «نقش منابع انسانی در مدیریت سازمان»، «نکاتی مفید برای محیط کار»، «نقش منابع انسانی بر چابکی سازمان»، «نقش دوران بلوغ در زندگی را بدانیم، «زبان بدن» بود.
مهدی رامتین نویسنده گرگانی، هشت جلد کتاب منتشره در دو حوزه اجتماعی و مدیریتی را ظرف مدت شش سال با همکاری فاطمه سلامتی، سپیده رضایی و سمیه رضایی تالیف کرده است.          
نویسنده جوان گلستانی هدف از تالیف این کتابها را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانسته و قرار است با همکاری دستگاه های ذیربط در حوزه مسائل اجتماعی تعدادی از این کتاب ها چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 58689