عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل اولین جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در رامیان


تشکیل اولین جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در رامیان

تشکیل اولین جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در رامیان

اولین جلسه کمیته پیشگیری از آنفلولانزای پرندگان در رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

مهندس جواد صادقلو فرماندار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ،ماه عبودیت و بندگی خداوند فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته گرامیداشت قوه قضائیه را تبریک گفته و یاد و خاطره شهید آیت ا... بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و امام (ره) را گرامی داشتند.

فرماندار رامیان با اشاره به اینکه شایعاتی در جامعه مبنی بر شیوع آنفولانزای پرندگان در کشورهای ترکیه و روسیه مشاهده شده است گفت: احتمال اینکه این بیماری از طریق پرندگان مهاجر به کشور و بخصوص استانهای شمالی وارد شود وجود دارد و این کمیته با هدف آگاهی اعضاء در خصوص بیماری آنفولانزای پرندگان و علائم آن و همچنین ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاهها با شبکه دامپزشکی تشکیل گردید تا در صورت بروز هر گونه موارد مشکوک به شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی شود.

مهندس صادقلو در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون مورد بیماری در کشور مشاهده نشده است گفت: این جلسه صرفا جهت آمادگی دستگاهها ،دهیاران و خانه های بهداشت شهرستان تشکیل گردید تا با رصد و  آگاهی کامل در صورت  مشاهده مورد مشکوک  به بیماری به  شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی شده و بتوانیم از بروز و شیوع این بیماری در شهرستان پیشگیری نمائیم.

تشکیل اولین جلسه کمیته پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 874
  • کد خبر : 10075