عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » »  سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

سومین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست در سخنانی با بیان ویژگی های ماه رمضان گفت : ماه مبارک رمضان ، ماه توجه به رحمت و مغفرت الهی است و ماهی که خداوند متعال با رحمت و مغفرت خود بندگانش را مورد لطف قرار داده و همه مهمان سفره الهی هستیم.

"علی اصغر میرزایی" افزود : اگر غفلتی در طول یک سال از انسان سرزده ، فرصت خوبی است تا از رحمت و مغفرت خداوند بهره برد .

وی با اشاره به یکی از شاخصه های ماه رمضان که تقوا و پرهیزگاری است ، اظهار داشت : تقوا در همه زمینه ها و حوزه ها کاربرد دارد و یکی از حوزه های مهم در محیط اداری است .

فرماندار بندرگز افزود : پرهیز از خلاف و کارهای ناصواب و پرداختن به امورات و خدمت به مردم از تقوی الهی است که در محیط اداری باید به آن توجه داشت .

وی ادامه داد : اگر مشکلاتی در حوزه کار وجود داشته و تا به حال نتوانسته ایم در مواردی درست انجام وظیفه نمائیم ، نشان از غفلت بوده و باید از این فرصت مناسب برای جبران خدمت ، استفاده لازم را ببریم .

رییس شورای اداری بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در این شهرستان، از همه اعضای ستاد و جوانان که با برنامه ریزی و ایجاد فضای مناسب یادواره را به بهترین صورت برگزار نمودند تشکر و قدردانی کرد .

میرزایی در ادامه با اشاره به تشییع پیکرهای 270 شهید غواص در تهران افزود : اگر چه به ظاهر عملیات کربلای 4 در آن زمان شکست خورد ولی در واقع شهدا پیروز واقعی بودند که پس از گذشت سالها با استقبال با شکوه مردم تشییع شدند و خون مبارک و پاک آنان به ثمر نشست و پیامشان به همه دنیا منتقل شد .

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به سند آمایش سرزمینی اشاره کرد و گفت : آمایش سرزمین ، شناخت ظرفیت هاست و چگونگی استفاده از ظرفیت ها و سرمایه گذاری در مکان های تعیین شده را نشان می دهد .

علی اصغر میرزایی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری افزود : به استناد ماده 11 تمامی دستگاه ها موظف به همکاری برای انجام انتخابات هستند و همه ادارات شهرستان آمادگی لازم برای همکاری را داشته باشند .

میرزایی تاکید داشت : همه مدیران دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تلاش نمایند.

در این نشست "محمد طاها عسگری" بعنوان رییس جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، "حجت اله تجری" رییس جدید ثبت اسناد و املاک ، "اسماعیل البرزی" مسوول جدید دفتر خبری صدا و سیمای بندرگز و "احمد کلبادی" بعنوان سرپرست شهرداری نوکنده معرفی شدند .

گفتنی است ، این جلسه با حضور مدیر کل برنامه و بودجه استانداری برگزار شد .

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

 سومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 934
  • کد خبر : 10154