عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه انجمن کتابخانه با حضور مدیرکل کتابخانه های استان در علی آباد کتول برگزار شد


جلسه انجمن کتابخانه با حضور مدیرکل کتابخانه های استان در علی آباد کتول برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه با حضور مدیرکل کتابخانه های استان در علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفردفرماندار،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و قوانلومدیرکل کتابخانه های استان در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندارعلی آباد کتول گفت: هر اقدامی که باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شود امری نیکوست که بر افزایش ذخیره فرهنگ جامعه کمک نموده و احداث کتابخانه نیز صوابی ماندگار و باقیات الصالحاتی فنا ناپذیر است.

تجری مفردبا اشاره به اهميت کتابخواني و مطالعه افزود: براي غني سازي اوقات فراغت جوانان و گسترش مؤلفه هاي فرهنگي در جامعه، بايد به کتاب و کتابخواني بيشتر توجه شود و باید تلاش شود فرهنگ کتاب و مطالعه کتابخوانی با مشارکت عوامل فرهنگی در شهرستان نهادینه گردد.

مدیرکل کتابخانه های استان گفت:راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ها می تواند بازویی باشد برای کتابخانه های عمومی که به زودی انجام خواهد شد.

وی توسعه فرهنگ کتابخوانی را یکی از اهداف انجمن خیرین کتابخانه ساز برشمرد و اظهار داشت: اساس انجمن خیرین بر این قرار گرفته است که بتواند از کمک و مساعدت و نگاه خیرخواهانه خیرین در حوزه ساخت، بازسازی، نگهداری و توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها یاری جوید علاوه بر این بخشی از افراد بزرگوار جامعه شاید به لحاظ مالی امکان مساعدت نداشته باشند، تلاش شده از اندیشه این خیرین فکری در انجمن خیرین کتابخانه ساز استفاده شود تا بتوانیم فرهنگ مطالعه را در زندگی مردم ساری و جاری کنیم.

قوانلو افزود:در صدد گسترش کتابخانه های روستایی هستیم وروستاهایی که زمین مناسبی به متراژ بالاتر از صد متر و جمعیت بالغ بر هزاروپانصد نفر داشته باشد در آنجا کتابخانه ای دایر خواهیم کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .