عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی روز قدس در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی روز قدس در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی روز قدس در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول: جلسه برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای روز قدس باحضور احمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستم‌‏ دیده فلسطین اشغالی است.

وی تاکید کرد: وظیفه ماست که در این روز دست در دست هم دهیم و فریاد آزادی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

تجری راهپيمايي روز جهاني قدس را نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در موضوع قدس و مردم مظلوم فلسطين ذكركرد و بيان داشت: حمايت و همراهي ملت ايران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطين و اعلام انزجار ايراني‌هاي مسلمان و انقلابي عليه رژيم جعلي صهيونيستي از جمله اهداف راهپيمايي روز جهاني قدس است.

فرماندارعلی آباد کتول بر حضور حداکثری مردم شهرستان علی آباد کتول و شهرهای جدید در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: دستگاه‏‌های متولی امر تبلیغات، اطلاع‌‏رسانی لازم را از زمان و مکان دقیق راهپیمایی در شهرستان انجام دهند.

درادامه این نشست ، هر یک از اعضا به به بحث و تبادل نظرو تشریح برنامه های در نظر گرفته شده ی ستاد برای برپایی هرچه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس پرداختند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .