عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعضای شورای تامین بندرگز با رییس دادگستری دیدار کردند


اعضای شورای تامین بندرگز با رییس دادگستری دیدار کردند

اعضای شورای تامین بندرگز با رییس دادگستری دیدار کردند

فرماندار به همراه اعضای شورای تامین بندرگز با رییس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار وگفت و گو کردند.

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب گفت : عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست که اکنون آسایش و آرامش را در کشور رقم زده است .

"علی اصغر میرزایی" با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید بهشتی ، افزود : شهید دکتر بهشتی از شخصیت های برجسته نظام بوده و در تدوین قانون اساسی نقش برجسته ای را ایفا کرد .

وی اظهار داشت : دشمن در برنامه ریزی خود سعی کرد با ترور شخصیت ها ، یاران انقلاب را از بین ببرد .

فرماندار بندرگز با اشاره به ترور شهید بهشتی و یارانش گفت : منافقان جنایات زیادی انجام دادند و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند به آنها کمک می کنند و اکنون در کشورهای اروپایی مشغول کارهای خاص خود هستند و زندگی می کنند .

وی ادامه داد : قوه قضائیه به عنوان تنها مرجع و پناهگاه مردم ستمدیده شناخته شده و افراد با مراجعه به دستگاه قضایی ، خواهان حل مشکلات خود با آرامش خاطر هستند.

فرماندار بندرگز با اشاره به همراهی قوه قضائیه با برنامه های دولت، افزود: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی تصویر روشنی از همدلی و همزبانی را خلق کرده اند .

میرزایی از زحمات رییس دادگستری و دادستان شهرستان و مجموعه همکاران قضایی در جهت رفع مشکلات مردم و تعامل نزدیک با دستگاه های اجرایی قدردانی کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1275
  • کد خبر : 10458