عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا بررسی گردید


وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا بررسی گردید

وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا بررسی گردید

در جلسه ای که با حضور مهندس صادقلو فرماندار ،معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی،مدیر بنیاد مسکن شهرستان و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تاتارعلیا در شهرداری تاتارعلیا تشکیل شد  وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا بررسی گردید.

مهندس صادقلو فرماندار دراین جلسه ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و با اشاره به لیالی قدر گفت: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی بوده و خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است و در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت این شب نمی‌رسد و انشاا... بتوانیم از برکات و فیوضات این شبها بهره وافی و کافی را ببریم.

فرماندار در ادامه در خصوص اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا توضیحاتی ارائه و تصریح کرد: با توجه به ارتقا تاتارعلیا به شهر در اواخر سال 1390 و نیازمندیهای شهر تاتارعلیا درارتقاء شاخصهای مختلف ضرورت دارد دستگاههای اجرایی همکاری لازم را در این خصوص معمول دارند.

تعیین اولویت های مهم اراضی مورد نیاز  شهر تاتار علیا جهت استقرار ادارات،تهیه طرح تفکیکی اراضی تحت تملک بنیاد مسکن ،مشخص نمودن وضعیت تصرفات در طرح تفکیکی بنیاد مسکن از جمله موارد  مطرح در این جلسه بود.

وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مسکن در شهر تاتارعلیا بررسی گردید


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1397
  • کد خبر : 10591