عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پشتوانه استقلال کشور در گرو تعامل کارگران و مدیران واحدهای تولیدی است

معاون فرماندار شهرستان آق قلا:

پشتوانه استقلال کشور در گرو تعامل کارگران و مدیران واحدهای تولیدی است

پشتوانه استقلال کشور در گرو تعامل کارگران و مدیران واحدهای تولیدی است

 علی اکبر قجری در دومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزاری گردید اظهار داشت:پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیتهای مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلادر ادامه بیان داشت:اولویت برنامه های دولت اشتغال زایی است و کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است.

 وی در ادامه افزود:برخی از مشکلات مانع از تحقق اهداف در بخش های تولیدی و صنعتی است که باید با تعامل منطقی و هماهنگی میان کارگر و کارفرما مشکلات این بخش را برطرف کرد.

 جانشین رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا گفت:سرمایه،مدیریت و نیروی انسانی مهم ترین مولفه های کار و تولید بوده و مجموعه مدیریت این شهرستان از نیروهای مولد برای رشد و توسعه کسب وکار حمایت کامل می کنند.

 ایشان صیانت از جامعه کارگری زا وظایف دستگاههای متولی امر دانست و افزود:همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم.کارگران اقشار بسیار شریف و زحمتکش جامعه هستند حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.

 قجری گفت:تمام تلاش ما باید این باشد که کارگر وکارفرما با هم تعامل و سازش داشته باشند ما باید از واحدهای فعال شهرستان حمایت کنیم تا کارگران این قشر زحمت کش جامعه با خیال راحت به کار خود بپردازند.

 وی در پایان این جلسه خواستار پرداخت به موقع مطالبات توسط کارفرمایان،تامین و مستقر شدن امکانات رفاهی، امنیت جانی وتکریم و احترام به جایگاه کارگران و بازدید مستمر از کارگاه ها توسط اعضای کمیسیون شد.

پشتوانه استقلال کشور در گرو تعامل کارگران و مدیران واحدهای تولیدی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 874
  • کد خبر : 10809