عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید فرماندار علی آباد کتول بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات


تأکید فرماندار علی آباد کتول بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات

تأکید فرماندار علی آباد کتول بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان در سالجاری به ریاست احمد تجری مفردفرماندارو با حضور کارکنان فرمانداری وبخشداری های تابعه در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار علی آباد کتول گفت: اعضاء و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند در امر برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری با رعایت اصل بی‌طرفی و با برنامه‌ریزی منسجم در چارچوب قوانین و مقررات، انجام وظیفه کنند.

فرماندارافزود:یکی از اولویت های اصلی دولت در سال جاری برگزاری انتخابات سالم است و گروه های سیاسی باید براساس خط مشی مشخص شده در قانون کار انتخاباتی کنند .

تجری مفرداظهارداشت: هیچ یک از ما مجاز به استفاده از موقعیت و جایگاه خود به نفع یا علیه هیچ کاندید انتخاباتی نیستیم و به عنوان متولیان موظف به صيانت از آراء مردم و بی‌طرفی در انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اهمیت نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت» اظهار کرد: لازم است از همه توان و ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در امور مختلف از جمله برنامه انتخابات استفاده شود.

تجری مفرد مطرح کرد: بنده امیدواریم با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و عموم قشرهای مردمی به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای یک انتخابات سالم و بدون حاشیه دست یابیم.

وی درپایان افزود: یکی ازاهداف ما تشویق و ترغیب مردم جهت حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی می باشد و تلاش کنیم مردم را به سمت یک انتخابات مردمی و در شأن نظام هدایت نمایند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .