عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت توافق هسته ای


تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت توافق هسته ای

تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت توافق هسته ای

 فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی موفقیت در مذاکرات هسته ای را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه شهرستان آق قلا تبریک گفت.

 الیاس هیوه چی در پیام تبریک خود آورده است: ملت ایران با مقاومت و پایداری بر فشارها و تحریم های ظالمانه پیروز شدند.

 در بخش دیگری از پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا آمده است: 23تیر ماه سرداران دیپلماتیک ایران تحت نظارت مقام معظم رهبری با تمام توان در برابر قدرت های بزرگ جهانی توانستند عزتمندانه از منافع ملی ایران دفاع کنند و حقانیت مردم ایران در دنیا را به اثبات برسانند.

 وی در ادامه گفته است: سال همدلی و همزبانی ملت و دولت در چهارچوب استراتژی نرمش قهرمانانه، ضمن حفظ دستاوردهای هسته ای و پاسداشت موفقیت های دانشمندان هسته ای کشور توانستند یکی از طولانی ترین، فشرده ترین و دشوارترین مذاکرات تاریخ دیپلماسی جهان را با عزت، اقتدار و صلابت به سرانجام برسانند.

 در بخش دیگری از فرماندار شهرستان آق قلا آمده است:دولت تدبیر و امید راهی جدید پیش روی ملت ایران گشوده است، راهی که توسعه، پیشرفت، عزت، اقتدار و حفظ خطوط و چهارچوب های اصلی کشور در آن صورت خواهد گرفت.

   در این پیام آورده است: مخالفت و ناخرسندی رژیم جعلی اسراییل و مزدوران منطقه ای استکبار جهانی از این پیروزی بزرگ که با روش برد - برد بدست آمد نشان از حقانیت و درستی راه دولتمردان جمهوری اسلامی بخصوص سرداران سرافراز تیم هسته ای و در راس آن شخص دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه می باشد..

 اینجانب این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان آق قلاتبریک عرض می نمایم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 943
  • کد خبر : 10864