عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد


دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز به منظور برنامه ریزی برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : تلاش این ستاد بر این است تا با توجه به ظرفیت ها و همکاری دستگاه های اجرایی و کمیته های ستاد ، انتخاباتی همراه با آرامش ، قانونی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

"علی اصغر میرزایی" رعایت اصل بی طرفی و امانت داری را از اصول اصلی منشور اخلاقی ستاد انتخابات دانست وگفت : مجریان انتخابات باید با جدیت لازم این اصول را رعایت و اجرا کنند.

وی تاکید داشت : همه مسوولان و متولیان وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و تأمین امنیت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار بندرگز به شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به شرایطی که امروز ایران اسلامی با آن مواجه است باید مباحث مرتبط با انتخابات با حساسیت و دقت بسیار بالایی رصد شده و مورد  توجه قرار گیرد.

میرزایی ، انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد : همه مسوولان باید بدور از حواشی به ماموریت ها و وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است پرداخته و به آن عمل کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1243
  • کد خبر : 10866