عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و بانک های عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست گفت : موفقیت دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای مرهون هدایت های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید و تلاشهای صادقانه تیم مذاکره کننده است .

"علی اصغر میرزایی" افزود : سرداران دیپلماتیک ایران با تمام توان در برابر قدرت های بزرگ جهانی توانستند عزتمندانه از منافع ملی ایران دفاع کنند و حقانیت مردم ایران را در دنیا به اثبات برسانند .

وی ادامه داد : در بطن مذاکرات هسته ای بر خواسته های به حق ملت ایران پافشاری شد و از حقوق خود عقب نشینی نکردیم .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : خودباوری ملت نتیجه تلاش دیپلمات های ایرانی و توافق هسته ای ایران دستاورد مقاومت ، پایمردی ، تلاش مردم و مسئولان نظام در مسیر تحقق این توافق عزتمندانه و همراهی آنها با دولت یازدهم سهم بسزایی در خلق این حماسه ماندگار به همراه داشت .

میرزایی افزود : این موفقیت ، اثبات حقانیت نظام اسلامی در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای و در راستای رفع تحریم های بین المللی است که در تاریخ پر افتخار انقلاب ماندگار است .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سالجاری اشاره کرد و از مدیران خواست تا طبق مقررات از ورود جانبدارانه به نفع یا ضرر کاندیداهای احتمالی خودداری کنند .

میرزایی تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی با همدلی و طبق مقررات ، برای جلب مشارکت پر شور آحاد مردم ، با عملکرد درست خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را فراهم کنند .

وی برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه را اصلی ترین وظیفه دولت و عوامل اجرایی دانست و اظهار داشت : اعتماد و پشتوانه مردمی بهترین سرمایه برای نظام و دولت است و بنا بر این اصل ، باید طوری رفتار کنیم که کوچکترین شبهه در افکار عمومی نسبت به رفتار مجریان انتخابات شکل نگیرد .

فرماندار بندرگز با تاکید بر خدمت صادقانه و حفظ اعتبار رای مردم افزود : به یکایک مدیران اجرایی شهرستان توصیه می کنم تا پایان انتخابات ، مراقبت کنند تا امکانات و ظرفیت های ادارات در اختیار کاندیدا و یا گروه خاص قرار نگیرد.

فرماندار بندرگز در ادامه بر ضرورت توجه و دقت مدیران به حضور و مصوبات جلسات تاکید کرد و از آنان خواست در عمل برای اجرایی شدن مصوبات بکوشند .

میرزایی اظهار داشت : مدیران در سال دولت ، ملت و همدلی و همزبانی باید با جدیت و همکاری مردم برای اجرایی شدن سیاست های دولت تدبیر و امید فعالیت کنند .

آمادگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ، تجهیز سیستم دوگانه سوخت در واحدهای صنعتی و کشاورزی ، همکاری در اجرای برنامه های اردوهای هجرت و جهادی و همکاری در برنامه های دیدار مردم و مسئولین ، تذکرات فرماندار به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز بود .

در این نشست "ستاری" به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان های کردکوی و بندرگز ، "یوسفعلی مسعودی" بعنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای و "علی گل بینی مفرد" به عنوان رئیس جدید راه و شهرسازی شهرستان های کردکوی و بندرگز معرفی و از مدیران قبلی قدردانی شد.

چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیر کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان برگزار شد.

چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

چهارمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 794
  • کد خبر : 11007