عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

انتخابات 94 /

سومین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

سومین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 سومین جلسه ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بندرگز با حضور اعضای ستاد در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرگز در این جلسه گفت : باید تمهیدات لازم بمنظور برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان اندیشیده شود .

"علی اصغر میرزایی" با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه 94 افزود : کلیه مراحل انتخابات بر اساس زمانبندی ارسالی از سوی وزارت کشور اجرا می شود.

وی ، رعایت اصل بی طرفی و امانت داری را از اصول اصلی منشور اخلاقی ستاد انتخابات بیان کرد و گفت : مجریان انتخابات باید با جدیت این اصول را رعایت و اجرا کنند .

فرماندار بندرگز تاکید کرد : برای برگزاری انتخابات با شکوه ،  تمام تدبیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا آنچه که خواست مردم است ، اتفاق بیفتد .

میرزایی یاد آور شد : همه اعضای ستاد انتخابات باید بدور از حواشی به وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است پرداخته و به آن عمل کنند .

وی اظهار داشت : توجه به فرمایشات حضرت امام ( ره ) ، رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون باید مد نظر اعضای ستاد در انتخابات شهرستان قرار گیرد .

فرماندار بندرگز در ادامه گفت : حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری ، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند .

در ادامه روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان به بیان گزارشی از روند اقدامات انجام شده پرداختند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1407
  • کد خبر : 11249