عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 136 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های محرومیت زدا در شهرستان گنبد کاووس تخصیص یافت


136 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های محرومیت زدا در شهرستان گنبد کاووس تخصیص یافت

136 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های محرومیت زدا در شهرستان گنبد کاووس تخصیص یافت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان از تخصیص 136 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای پروژه های محرومیت زدای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در اولویت قرار دارد.
مهندس حمیدی تصریح کرد: در این جلسه اعتبارات ماده 180 بررسی و توزیع اعتباری شد که در آن پروژه های محرومیت زدایی از قبیل پروژه های فصل آب اعم از آب روستایی و شهری و امور آب منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت و برای پروژه های مختلف درفصلهای کشاورزی ، انرژی ، آموزش و عمرانی تعیین اعتبار شد.
وی یادآور شد: مرکز فنی و حرفه ای خواهران، احداث موزه بزرگ شرق استان، پروژه های نوسازی مدارس از قبیل مدرسه 6 کلاسه سلطانعلی و مدرسه چای بویین و 6 کلاسه اسلام آباد و همچنین اختصاص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام مرکز بهداشت و تکمیل و تجهیز سیلوی 40 هزار تنی و ایستگاه پمپاژ و جاده های بین مزارع و آب بندان کرند از جمله پروژه های مهم شهرستان بود که اعتباراتی به آن تعلق گرفت.
وی افزود: در حوزه آبخیزداری برای غرص نهال و تکمیل پروژه های آبرسانی و احداث پزشکی قانونی و پروژه های بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و شیلات هم اعتبارات تخصیص پیدا کرد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1032
  • کد خبر : 11257