عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمالی: امروز رسانه ها نقش مهمی در فراهم نمودن زمینه های رشد جوامع دارند


جمالی: امروز رسانه ها نقش مهمی در فراهم نمودن زمینه های رشد جوامع دارند

جمالی: امروز رسانه ها نقش مهمی در فراهم نمودن زمینه های رشد جوامع دارند

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی فرماندار در جمع تعدادی از خبرنگاران سطح شهرستان با اشاره اینکه امروز رسانه ها نقش مهمی در فراهم نمودن زمینه های رشد و توسعه جوامع دارند گفت: هر زمانی که اصحاب رسانه در جامعه فرصت خدمت یافتند، رشد و توسعه در آن جوامع نمود بیشتری داشته است.

فرماندار کردکوی با اشاره به نقش مطبوعات در ایجاد احساس امنیت و وجود عدالت اجتماعی در بین مردم گفت: نظارت بر قدرت و ایجاد توازن همراه با عدالت و تحقق حداکثری مطالبات مردم مستلزم حضور گسترده، پایدار و قدرتمند مطبوعات و رسانه های خبری در جامعه است.

مجتبی جمالی نقد قدرت و حاکمیت قانون را مستلزم وجود نظارت عالیه قاطبه مردم دانست و آنرا از اهداف بلندمدت رسانه ها به عنوان نمایندگان اصلی مردم بیان کرد و با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش نیازمند حضور مطبوعات و رسانه های ارتباط جمعی است.

وی افزود: بر این اساس فرماندار ی برخود فرض می داند از این پیشگامان اصلی دموکراسی و حاکمیت قدرت مردم و ناظران بر حاکمیت به نحوه شایسته ای قدردانی کند و زمینه های گسترده تر، عمیق تر و پایدارتر رسانه ها و مطبوعات را در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی فراهم نماید.

شایان ذکر است در این جلسه چندتن از خبرنگاران حضور داشتند و مسائل و مشکلات مبتلا به حرفه خبرنگاری و کار مطبوعاتی را بیان کردند و خواستار حمایت جدی تر فرماندار از این قشر تاثیرگذار شدند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 875
  • کد خبر : 11292