عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو شهید گمنام در نوکنده تدفین می شوند

فرماندار بندرگز :

دو شهید گمنام در نوکنده تدفین می شوند

دو شهید گمنام در نوکنده تدفین می شوند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام غواص و خط شکن در شهر نوکنده تشییع و تدفین می شوند.

"علی اصغر میرزایی" در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان بندرگز به برگزاری آیین های تشییع شهدا بعد از جنگ تحمیلی و استقبال پر شور مردم اشاره کرد و گفت : برنامه تشییع شهدا ، فضای معنوی در جامعه ایجاد می کند و هشداری برای افراد غافل است .

فرماندار بندرگز اظهار کرد : شهدا با تمام وجودشان در راه حفظ دین ، نظام و کشور مایه گذاشتند و ایثار و جانفشانی کردند .

وی با بیان اینکه دشمنان با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به کشور حمله کردند ، افزود : اگر مقاومت و ایثار رزمندگان و شهداء نبود ، دشمنان به اهداف خود می رسیدند .

فرماندار بندرگز به درجه خلوص و نیت شهدای غواص و خط شکن اشاره کرد و گفت: مسیری که کاروان این شهدا از آن عبور می کنند، برکت مادی و معنوی را در پی خواهد داشت .

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : تمامی مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای هر چه بهتر این آیین تلاش نمایند .

وی ضمن تقدیر از اهدا کننده زمین جهت تدفین شهدای گمنام اظهار داشت : جنگ به اتمام رسیده ولی باز هم می توان در راه دفاع از اسلام و دین قدم برداشت .

فرماندار بندرگز در سخنان پایانی خود گفت : خواسته شهدای غواص این بوده که مانند شهدای کربلا بی نام و نشان بمانند و مردم هم همانگونه که جنگ را پشتیبانی کردند ، در آیین وداع و تشییع این شهدا نیز پشتیبانی خواهند کرد.

دو شهید گمنام در نوکنده تدفین می شوند

 

دو شهید گمنام در نوکنده تدفین می شوند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1294
  • کد خبر : 11403