عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات آموزشی شهرستانهای آزادشهر و رامیان بررسی شد

در جلسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان:

مشکلات آموزشی شهرستانهای آزادشهر و رامیان بررسی شد

مشکلات آموزشی شهرستانهای آزادشهر و رامیان بررسی شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،در جلسه ای با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش های آزادشهر و رامیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: باهدف تبادل نظر و همفکری با نمایندگان مجلس،ائمه جمعه و فرمانداران، هر ماه این جلسات را در شهرستانها برگزار می کنیم و امروز در دور سوم این جلسات در خدمت نماینده و مسئولین شهرستانهای آزادشهر و رامیان هستیم.

وطنی در ادامه با اشاره به کمبود فضای آموزشی بعنوان یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش های آزادشهر و رامیان، از تقویت خیرین مدرسه ساز خبر داد و افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز استان نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و یک سوم فضاهای آموزشی ما را خیرین مدرسه ساز ساخته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 7هزار دانش آموز کلاس اول دبستانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته افزود: 18هزار ساعت در ابتدایی نیاز به اضافه کار داریم که جهت کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی بنا داریم مازاد نیروهای متوسطه2  را بکارگیری کنیم.

در ادامه دکتر صابری نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزش و پرورش بعنوان رکن حیات اجتماعی گفت: باید در جهت ارتقای آموزش و پرورش تلاش کنیم و مجلس شورای اسلامی هم درجهت رفع مشکلات آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تشکیل کمیته ای متشکل از وزیر آموزش و پرورش،سخنگوی دولت،نایب رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از جمله اقدامات مثبت مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش بیان کرد.

آنگاه حبیب شفایی فرماندار آزادشهر و صادقلو فرماندار رامیان هریک جداگانه گزارش از روند وضعیت آموزش و پرورش شهرستانهای خود ارائه داده و ضمن بیان مشکلات آموزش و پرورش به ارائه راهکارهای رفع این مشکلات پرداختند.

 مخدومی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم بابیان اینکه 25درصد فضاهای آموزشی استان تخریبی و 24درصد نیاز به مقاوم سازی دارد کفت: تاکنون 1950 کلاس درس تخریبی،نوسازی شده و حدود 900کلاس درس هم مقاوم سازی شده است.

 در پایان این جلسه مبلغ 100میلیون تومان جهت ساخت دوکلاس درس برای مدرسه معرفت پورجان نگین شهر که بدلیل تراکم جمعیت دانش آموزی، دانش آموزان این دوکلاس در کانکس تحصیل می کردند اختصاص یافت. 

مشکلات آموزشی شهرستانهای آزادشهر و رامیان بررسی شد

 

مشکلات آموزشی شهرستانهای آزادشهر و رامیان بررسی شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1491
  • کد خبر : 11424