عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار در 173 اُمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاله


حضور فرماندار در 173 اُمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاله

 حضور فرماندار در 173 اُمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاله

روز گذشته 173 اُمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاله با حضور فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شد .

فرماندار کلاله در این جلسه با تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورا و شهردار در مدیریت خوب شهر گفت : از گذشته آسفالت دغدغه مردم بوده است که با عنایت به کمبود امکانات این اتفاق رخ داد و با مدیریت خوب شهردار و همکاری اعضای شورا پروژه دوم آسفالت هم نیز به زودی انجام خواهد شد .

نصرت برزگر در ادامه با اشاره به تدوین طرح جامع شهر افزود : باید در طرح جامع شهری تدبیر و دقت نظر بیشتری شود تا در آینده اتفاق بهتری برای مردم و رشد و توسعه شهر کلاله رخ دهد .

وی سپس با اشاره به اماکن زیارتی و گردشگری شهرستان اظهار داشت : برای ساخت صحن امامزاده عبدالله 80 میلیون و بهسازی چشمه زاو 100 میلیون و مجموعه گردشگری آقسو 120 میلیون اختصاص یافته است .

در ادامه جلسه رئیس شورای اسلامی شهر ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفت در 2 سال کاری شورای اسلامی شهر گفت : اعضای شورای اسلامی دوره چهارم با یک رویکرد و تدبیر انقلابی اقدامات خیلی ارزشمندی را انجام دادند که در این دوره برنامه های کامل و جامعی در زمینه ساماندهی وضعیت بودجه وخدماتی اقدامات خوبی صورت گرفت و باعث شد اتفاقات خوبی رخ دهد و رضایتمندی نسبی مردم را جلب کند

داورزنی در ادامه افزود : شهر کلاله به لحاظ نقشه و ترسیم شهری به نسبت دیگر شهرها در حاشیه رودخانه و کوهپایه ایجاد شده و شهرک هایی که در شهر ایجاد میشود در حاشیه شهر تفکیک های غیرمجاز صورت میگیرد که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود .

وی دیگر مشکل شهر را وجود تعدادی از متکدیان بی خانمان عنوان کرد که باعث تکدر خاطر و ناراحتی شهروندان شده است .

رئیس شورای اسلامی اظهار کرد : کمربندی شهرستان نزدیک 22 سال قبل طراحی شده و به طوری که امروز در داخل شهر قرار گرفته است که ایجاد این کمربندی هزینه زیادی را برای شهرداری ایجاد میکند و با وجود اماکن توریستی ، گردشگری متعدد و راه ارتباطی مسیر مشهد و مراوه تپه نیاز به ایجاد کمربندی برای کاهش بار ترافیکی شهر است .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 889
  • کد خبر : 11428